İstanbul Gelişim Üniversitesi İhaleleri
ADOBE CC YAZILIM HİZMETİ ALINACAKTIR.
T.C.
İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ
İHALE İLANI
İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ ADOBE CC YAZILIM HİZMETİ ALIMI İŞİ, Vakıf Yükseköğretim Kurumları İhale Yönetmeliğinin 16 ncı maddesine göre Açık İhale Usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale kayıt numarası : İGÜ.2025-2026/1
1 - İdarenin
a) Adresi : Cihangir Mahallesi Şehit Jandarma Komando Er Hakan Öner Sokak No: 1 Avcılar – İstanbul
b) Telefon ve Faks Numarası : (0212) 422 70 00 – (0212) 422 74 01
c) Elektronik posta adresi : sam@gelisim.edu.tr
2 - İhale Konusu Hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı : Hizmet alımı – 12 ay süreli, toplam 500 adet Adobe CC Yazılım Hizmeti
(Web Tasarım, Grafik Tasarım, Video Düzenleme Araçları, Tüm Uygulamalar Lisansı) alımı işidir.
b) Yapılacağı yer : İstanbul Gelişim Üniversitesi Rektörlük Binası (A Blok) / Cihangir Mahallesi Şehit Jandarma Komando Er Hakan Öner Sokak No: 1 Avcılar – İSTANBUL
c) Süresi : İşin süresi, işe başlama tarihinden itibaren 12 (Onİki) Aydır. Sözleşme konusu yazılımların tamamı, işe başlama tarihinden itibaren, 10 (ON) TAKVİM GÜNÜ içerisinde teslim edilecektir.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : İstanbul Gelişim Üniversitesi Rektörlük Binası (A Blok) / Cihangir Mahallesi Şehit Jandarma Komando Er Hakan Öner Sokak No: 1 Avcılar – İstanbul
b) Tarihi ve saati :
18.09.2025 Perşembe günü, Saat: 11.00
4 - İhaleye Katılabilme Şartları ve İstenilen Belgeler İle Yeterlik Değerlendirmesinde Uygulanacak Kriterler:
4.1. İHALEYE KATILMA ŞARTLARI VE İSTENİLEN BELGELER:
4.1.1. Mevzuatı Gereği Kayıtlı Olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya İlgili Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif Vermeye Yetkili Olduğunu Gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli İmza Beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, İdari Şartname ekinde ve standart formlar içinde yer alan
“Tüzel Kişilerde Ortaklık Bilgilerine ve Yönetimdeki Görevlilere İlişkin Son Durumu Gösterir Belge” ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen Teklif Mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen Geçici Teminat.
4.1.5. Vekaleten ihaleye katılma halinde, vekil adına düzenlenmiş, ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı Vekaletname ile vekilin noter tasdikli İmza Beyannamesi,
4.1.6. İsteklinin ortak girişim olması halinde, bu Şartname ekinde yer alan standart forma uygun İş Ortaklığı Beyannamesi,
4.1.7. İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve Mali Yeterliğe İlişkin Belgeler ve Bu Belgelerin Taşıması Gereken Kriterler:
4.2.1. Bu Madde Boş Bırakılmıştır.
4.3. Mesleki ve Teknik Yeterliğe İlişkin Belgeler ve Bu Belgelerin Taşıması Gereken Kriterler:
4.3.1. İş Deneyimini Gösteren Belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. İstekli yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise isteklinin, YETKİLİ SATICI YA DA YETKİLİ TEMSİLCİ OLDUĞUNU GÖSTEREN BELGE veya belgeler.
4.3.3. İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği İdari Şartnamenin 7’nci maddesi dışındaki maddeleri ile teknik şartnamede belirtilen aşağıdaki belgeler:
4.3.3.1. Bu Madde Boş Bırakılmıştır.
4.4. Benzer iş olarak kabul edilecek işler aşağıda belirtilmiştir:
4.4.1. Bu ihalede
“Kamu veya Özel Sektöre Yapılmış olan Her Türlü Yazılım Hizmeti İşleri”, benzer iş olarak kabul edilecektir.
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale Dokümanının Görülmesi ve Satın Alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve (vergi dahil) 1.000,00.-TL (BinTürkLirası) karşılığı İstanbul Gelişim Üniversitesi Rektörlük Binası (A Blok) Satınalma Müdürlüğü / Cihangir Mahallesi Şehit Jandarma Komando Er Hakan Öner Sokak No: 1 Avcılar – İSTANBUL adresinden satın alınabilir. İhale dokümanını almak isteyenlerin, doküman bedelini, İdarenin banka hesaplarından herhangi birine
(BANKA HESAP BİLGİLERİ: Unvanı: İstanbul Gelişim Üniversitesi,
1. Hesap Bilgileri = Albaraka Türk Bankası – IBAN NO: TR68 0020 3000 0064 9934 0000 11 veya
2. Hesap Bilgileri = Vakıf Katılım Bankası – IBAN NO: TR05 0021 0000 0000 9590 0000 14); idarenin adı, isteklinin adı – unvanı, ihalenin adı ve ihale kayıt numarası belirtilerek yatırmaları gerekmektedir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar, İstanbul Gelişim Üniversitesi Rektörlük Binası (A Blok) Satınalma Müdürlüğü / Cihangir Mahallesi Şehit Jandarma Komando Er Hakan Öner Sokak No: 1 Avcılar – İSTANBUL adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler, teklif ettikleri bedelin % 3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Taahhüdün sözleşme ve şartname hükümlerine uygun olarak yerine getirilmesini sağlamak amacıyla İhale üzerinde bırakılan istekliden, sözleşme yapılmasından önce,
ihale bedelinin % 3’ü oranında kesin teminat alınacaktır.
12. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 30 (OTUZ) takvim günüdür.
13. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
14 - DİĞER HUSUSLAR:
14.1. Teklif ve ödemelerde geçerli para birimi
14.1.1. Teklif ve ödemelerde geçerli para birimi: Türk Lirası (TRY) veya ABD Doları (USD).
14.2. Bu ihale, 16 Kasım 2018 ve 30597 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan “VAKIF YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI İHALE YÖNETMELİĞİ” kapsamında yapılan bir ihale olup, söz konusu Yönetmelik hükümlerine tabidir.
14.3. BU İHALE KAPSAMINDA, DÜZENLENMEYEN VEYA TEREDDÜT KONUSU OLAN İŞ VE İŞLEMLERDE;
Vakıf Yükseköğretim Kurumları İhale Yönetmeliğinin, “Düzenlenmeyen veya tereddüt konusu olan iş ve işlemler” başlıklı, 44 üncü maddesi:
“44 – (1) İhale sürecinin başlangıcından tamamlanmasına veya sona ermesine kadar bu Yönetmelikte düzenlenmeyen hususlarda ya da doğabilecek tereddütlerde, amacına ve niteliğine uygun ihale mevzuatı esasları dikkate alınır.” hükmü uyarınca, 4734 sayılı KAMU İHALE KANUNU ile 4735 sayılı KAMU İHALE SÖZLEŞMELERİ KANUNU esasları dikkate alınır.
İlgili dosyaya
buradan ulaşabilirsiniz.
İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ YILLARA GÖRE YAPILAN İHALELER
1- İstanbul Gelişim Üniversitesi AIO (tümleşik) ve Mac Bilgisayar Alımı İşi (Tamamlandı)
2- İstanbul Gelişim Üniversitesi Notebook Bilgisayar, Microsoft Yazılım Lisansı ve Antivirüs Yazılımı Alımı İhalesi (Tamamlandı)
3- İstanbul Gelişim Üniversitesi Binek Oto Araç Alım İhalesi (Tamamlandı)
4- İstanbul Gelişim Üniversitesi 3960 KWE Arazi Tipi Güneş Enerji Santrali (GES) ve İdari Bina Yapım İşi (Tamamlandı)
5- İstanbul Gelişim Üniversitesi Kurum Arşivi Dijitalleştirme Hizmeti Alımı (Tamamlandı)
6- İstanbul Gelişim Üniversitesi Reklam, Promosyon ve Basım Malzemeleri Satın Alımı (Tamamlandı)
7- İstanbul Gelişim Üniversitesi Rüzgar Tüneli Alımı ve Montaj İşleri Satın Alımı (Tamamlandı)
8- İstanbul Gelişim Üniversitesi Bina İnşaat, Çelik İmalatı ve Mobilya Yapım İşleri (Tamamlandı)
9- İstanbul Gelişim Üniversitesi Bina İnşaat, Havalandırma ve Otomasyon Yapım İşleri (Tamamlandı)
10- İstanbul Gelişim Üniversitesi Enerji Nakil Hattı Yapım İşleri (Tamamlandı)
11- İstanbul Gelişim Üniversitesi Bina İnşaat, Mekanik ve Elektrik Yapım İşleri (Tamamlandı)
1- İstanbul Gelişim Üniversitesi Üniversite Yerleşkeleri Muhtelif Alt Yapı ve Bahçe Düzenleme İşi (Tamamlandı)
2- İstanbul Gelişim Üniversitesi Web Sayfası Arayüz Geliştirme, Sunucu Kiralama ve Barındırma, Web İçerik Hazırlanması Seo Optimizasyonu ve Siber Güvenlik Hizmeti Alımı İşi (Tamamlandı)
3- İstanbul Gelişim Üniversitesi Arşiv Dijitalleştirme Ve Arşiv Yönetim Otomasyonu Hizmeti Alımı İşi (Tamamlandı)
4- İstanbul Gelişim Üniversitesi Kule Yerleşkesi Bina ve Muhtelif Alanlarda İnşaat, Ahşap Kaplama ve Çelik İmalatı Yapılması İşi (Tamamlandı)
1- İstanbul Gelişim Üniversitesi Çene Dahil Fantom Ünit Alımı ve Montajı İşi (Tamamlandı)
2- İstanbul Gelişim Üniversitesi 3 Yıl Süreli Özel Güvenlik Hizmeti Alımı İşi (Tamamlandı)
3- İstanbul Gelişim Üniversitesi Bina Otomasyon Sistemi Alımı İşi (Tamamlandı)
4- İstanbul Gelişim Üniversitesi Bahçelievler Bina Çelik Güçlendirme ve Tadilat İşi (Tamamlandı)
5- İstanbul Gelişim Üniversitesi Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Cephe Kaplama İşi (Tamamlandı)
6- İstanbul Gelişim Üniversitesi Kurumsal Kaynak Planlama Yazılım Hizmeti Alımı İşi (Tamamlandı)
7- İstanbul Gelişim Üniversitesi 42 Ay Süreli Genel Temizlik Hizmeti Alımı İşi (Tamamlandı)
8- İstanbul Gelişim Üniversitesi Fantom Ünit Alımı ve Montajı İş Alımı (Tamamlandı)
1- İstanbul Gelişim Üniversitesi Dizüstü Bilgisayar, SSD Hard Disk ve Ram Alımı İşi (Tamamlandı)
2- İstanbul Gelişim Üniversitesi Projeksiyon Cihazı Alımı ve Montajı İşi (Tamamlandı)
3- İstanbul Gelişim Üniversitesi Kablolu ve Kablosuz Ağ (Network) Alımı (Tamamlandı)
4- İstanbul Gelişim Üniversitesi Öğrenci ve Personel Taşıma Hizmeti Alımı İşi (Tamamlandı)
5- İstanbul Gelişim Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu Spor Tesisi Yapım İşi (Tamamlandı)
6- İstanbul Gelişim Üniversitesi Bahçelievler Bina Çelik Güçlendirme ve Tadilat İşleri (Tamamlandı)
7- İstanbul Gelişim Üniversitesi Gelişim Tower Cam Bölme Duvar İşi (Tamamlandı)
8- İstanbul Gelişim Üniversitesi Binek Otomobil Alımı İşi (Tamamlandı)
9- İstanbul Gelişim Üniversitesi Bina Bakım ve Onarım İşleri (Tamamlandı)
1- İstanbul Gelişim Üniversitesi Notebook Bilgisayar Alımı İşi (Tamamlandı)
2- İstanbul Gelişim Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi için Muhtelif Malzeme Alımı ve Montajı İşi (Tamamlandı)
3- İstanbul Gelişim Üniversitesi Akıllı Tahta Alımı İşi (Tamamlandı)
1- İstanbul Gelişim Üniversitesi Kantin ve Kafeterya İhalesi (Tamamlandı)
2- İstanbul Gelişim Üniversitesi Servis İhalesi (Tamamlandı)
3- İstanbul Gelişim Üniversitesi Özel Güvenlik Hizmeti Alımı İhalesi (Tamamlandı) - Şark Özel Güvenlik LTD. ŞTİ. firması kazanmıştır.
4- İstanbul Gelişim Üniversitesi Kule Yerleşkesi Özel Güvenlik Hizmeti Alımı İhalesi (Tamamlandı)
5- İstanbul Gelişim Üniversitesi Genel Temizlik Hizmeti Alımı İhalesi (Tamamlandı)
6- İstanbul Gelişim Üniversitesi Bilgisayar Alımı İhalesi (Tamamlandı)
7- İstanbul Gelişim Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi için Muhtelif Malzeme Alım İşi İhalesi (Tamamlandı)
8- İstanbul Gelişim Üniversitesi - Diş Fakültesi Malzemeleri Alım İlanı
9- İstanbul Gelişim Üniversitesi Kule Yerleşkesi İçin Soğutma Grubu Alımı ve Montajı İşi (Tamamlandı)