İstanbul Gelişim Üniversitesi İhaleleri
BİNEK OTO SATIN ALINACAKTIR.
T.C.
İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ
İHALE İLANI
İstanbul Gelişim Üniversitesinin, “İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ BİNEK OTO ARAÇ ALIMI” İşi, Vakıf Yükseköğretim Kurumları İhale Yönetmeliğinin 16 ncı maddesine göre Açık İhale Usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale kayıt numarası : 2024/İGÜ-07
1 - İdarenin
a) Adresi : Cihangir Mahallesi Şehit Jandarma Komando Er Hakan Öner Sokak
No: 1 Avcılar – İstanbul
b) Telefon ve Faks Numarası : (0212) 422 70 00 – (0212) 422 74 01
c) Elektronik posta adresi : sam@gelisim.edu.tr
2 - İhale Konusu Malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : Mal alımı – 2024 veya 2025 model, 0 kilometre, sedan, benzinli, otomatik toplam 10 adet binek oto araç alımı işidir.
b) Teslim Yerleri : İhale konusu mallar, Cihangir Mahallesi Şehit Jandarma Komando Er Hakan Öner Sokak A Blok No: 1 Avcılar – İSTANBUL adresinde bulunan İstanbul Gelişim Üniversitesi Rektörlük Binasına teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : İhale konusu araçlar, işe başlama tarihinden itibaren, en geç 10 (ON) İŞ GÜNÜ içerisinde teslim edilecektir.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : İstanbul Gelişim Üniversitesi Rektörlük Binası (A Blok) / Cihangir Mahallesi Şehit Jandarma Komando Er Hakan Öner Sokak No: 1 Avcılar – İstanbul
b) Tarihi ve saati
: 14.11.2024 Perşembe günü, saat: 11.00
4 - İhaleye Katılabilme Şartları ve İstenilen Belgeler İle Yeterlik Değerlendirmesinde Uygulanacak Kriterler:
4.1. İHALEYE KATILMA ŞARTLARI VE İSTENİLEN BELGELER:
4.1.1. Mevzuatı Gereği Kayıtlı Olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya İlgili Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif Vermeye Yetkili Olduğunu Gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli İmza Beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, İdari Şartname ekinde ve standart formlar içinde yer alan
“Tüzel Kişilerde Ortaklık Bilgilerine ve Yönetimdeki Görevlilere İlişkin Son Durumu Gösterir Belge” ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen Teklif Mektubu.
4.1.4. Vekaleten ihaleye katılma halinde, vekil adına düzenlenmiş, ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı Vekaletname ile vekilin noter tasdikli İmza Beyannamesi,
4.1.5. İsteklinin ortak girişim olması halinde, bu Şartname ekinde yer alan standart forma uygun İş Ortaklığı Beyannamesi,
4.1.6. İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve Mali Yeterliğe İlişkin Belgeler ve Bu Belgelerin Taşıması Gereken Kriterler:
4.2.1. BU MADDE BOŞ BIRAKILMIŞTIR.
4.3. Mesleki ve Teknik Yeterliğe İlişkin Belgeler ve Bu Belgelerin Taşıması Gereken Kriterler:
4.3.1. BU MADDE BOŞ BIRAKILMIŞTIR.
4.3.2. İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği teknik şartnamede belirtilen diğer belgeler.
4.3.2.1. Bu madde boş bırakılmıştır.
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale Dokümanının Görülmesi ve Satın Alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve (vergi dahil) 1.000,00.-TL (BinTürkLirası) karşılığı İstanbul Gelişim Üniversitesi Rektörlük Binası (A Blok) Satınalma Müdürlüğü / Cihangir Mahallesi Şehit Jandarma Komando Er Hakan Öner Sokak No: 1 Avcılar – İSTANBUL adresinden satın alınabilir. İhale dokümanını almak isteyenlerin, doküman bedelini, İdarenin banka hesaplarından herhangi birine
(BANKA HESAP BİLGİLERİ: Unvanı: İstanbul Gelişim Üniversitesi, 1. Hesap Bilgileri = Albaraka Türk Bankası – IBAN NO: TR68 0020 3000 0064 9934 0000 11 veya 2. Hesap Bilgileri = Vakıf Katılım Bankası – IBAN NO: Vakıf Katılım Bankası – IBAN NO: TR05 0021 0000 0000 9590 0000 14); idarenin adı, isteklinin adı – unvanı, ihalenin adı ve ihale kayıt numarası belirtilerek yatırmaları gerekmektedir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar, İstanbul Gelişim Üniversitesi Rektörlük Binası (A Blok) Satınalma Müdürlüğü / Cihangir Mahallesi Şehit Jandarma Komando Er Hakan Öner Sokak No: 1 Avcılar – İSTANBUL adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. Bu ihale kapsamında geçici teminat alınmayacaktır.
11. Bu ihale kapsamında kesin teminat alınmayacaktır.
12. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 30 (OTUZ) takvim günüdür.
13. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
14 - Diğer Hususlar:
14.1. Teklif ve ödemelerde geçerli para birimi
14.1.1. Tekliflerde geçerli para birimleri: Türk Lirası (TRY).
14.1.2. Ödemelerde geçerli para birimleri: Türk Lirası (TRY).
14.2. Bu ihale, 16 Kasım 2018 ve 30597 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan “VAKIF YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI İHALE YÖNETMELİĞİ” kapsamında yapılan bir ihale olup, söz konusu Yönetmelik hükümlerine tabidir.
14.3. Bu İhale Kapsamında, Düzenlenmeyen veya Tereddüt Konusu Olan İş ve İşlemlerde;
Vakıf Yükseköğretim Kurumları İhale Yönetmeliğinin, “Düzenlenmeyen veya tereddüt konusu olan iş ve işlemler” başlıklı, 44’üncü maddesi:
“44 – (1) İhale sürecinin başlangıcından tamamlanmasına veya sona ermesine kadar bu Yönetmelikte düzenlenmeyen hususlarda ya da doğabilecek tereddütlerde, amacına ve niteliğine uygun ihale mevzuatı esasları dikkate alınır.” hükmü uyarınca, 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ile 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu esasları dikkate alınır.
Buradan indirebilirsiniz.
İstanbul Gelişim Üniversitesi AIO (tümleşik) ve Mac Bilgisayar Alımı İşi (Tamamlandı)
İstanbul Gelişim Üniversitesi Kule Yerleşkesi Bina ve Muhtelif Alanlarda İnşaat, Ahşap Kaplama ve Çelik İmalatı Yapılması İşi (Tamamlandı)
İstanbul Gelişim Üniversitesi Arşiv Dijitalleştirme Ve Arşiv Yönetim Otomasyonu Hizmeti Alımı İşi (Tamamlandı)
İstanbul Gelişim Üniversitesi Web Sayfası Arayüz Geliştirme, Sunucu Kiralama ve Barındırma, Web İçerik Hazırlanması Seo Optimizasyonu ve Siber Güvenlik Hizmeti Alımı İşi (Tamamlandı)
İstanbul Gelişim Üniversitesi Üniversite Yerleşkeleri Muhtelif Alt Yapı ve Bahçe Düzenleme İşi (Tamamlandı)
İstanbul Gelişim Üniversitesi Fantom Ünit Alımı ve Montajı İş Alımı (Tamamlandı)
İstanbul Gelişim Üniversitesi 42 Ay Süreli Genel Temizlik Hizmeti Alımı İşi (Tamamlandı)
İstanbul Gelişim Üniversitesi Kurumsal Kaynak Planlama Yazılım Hizmeti Alımı İşi (Tamamlandı)
İstanbul Gelişim Üniversitesi Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Cephe Kaplama İşi (Tamamlandı)
İstanbul Gelişim Üniversitesi Bahçelievler Bina Çelik Güçlendirme ve Tadilat İşi (Tamamlandı)
İstanbul Gelişim Üniversitesi Bina Otomasyon Sistemi Alımı İşi (Tamamlandı)
İstanbul Gelişim Üniversitesi 3 Yıl Süreli Özel Güvenlik Hizmeti Alımı İşi (Tamamlandı)
İstanbul Gelişim Üniversitesi Çene Dahil Fantom Ünit Alımı ve Montajı İşi (Tamamlandı)
İstanbul Gelişim Üniversitesi Bina Bakım ve Onarım İşleri (Tamamlandı)
İstanbul Gelişim Üniversitesi Binek Otomobil Alımı İşi (Tamamlandı)
İstanbul Gelişim Üniversitesi Gelişim Tower Cam Bölme Duvar İşi (Tamamlandı)
İstanbul Gelişim Üniversitesi Bahçelievler Bina Çelik Güçlendirme ve Tadilat İşleri (Tamamlandı)
İstanbul Gelişim Üniversitesi Öğrenci ve Personel Taşıma Hizmeti Alımı İşi (Tamamlandı)
İstanbul Gelişim Üniversitesi Kablolu ve Kablosuz Ağ (Network) Alımı (Tamamlandı)
İstanbul Gelişim Üniversitesi Projeksiyon Cihazı Alımı ve Montajı İşi (Tamamlandı)
İstanbul Gelişim Üniversitesi Dizüstü Bilgisayar, SSD Hard Disk ve Ram Alımı İşi (Tamamlandı)
İstanbul Gelişim Üniversitesi Akıllı Tahta Alımı İşi (Tamamlandı)
İstanbul Gelişim Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi için Muhtelif Malzeme Alımı ve Montajı İşi (Tamamlandı)
İstanbul Gelişim Üniversitesi Notebook Bilgisayar Alımı İşi (Tamamlandı)
İstanbul Gelişim Üniversitesi Kule Yerleşkesi İçin Soğutma Grubu Alımı ve Montajı İşi (Tamamlandı)
İstanbul Gelişim Üniversitesi - Diş Fakültesi Malzemeleri Alım İlanı
İstanbul Gelişim Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi için Muhtelif Malzeme Alım İşi İhalesi (Tamamlandı)
İstanbul Gelişim Üniversitesi Bilgisayar Alımı İhalesi (Tamamlandı)
İstanbul Gelişim Üniversitesi Genel Temizlik Hizmeti Alımı İhalesi (Tamamlandı) - Elitaş İnsan Kaynakları Otomotiv Turizm Loj. ve Depolama LTD. ŞTİ. firması kazanmıştır.
İstanbul Gelişim Üniversitesi Kule Yerleşkesi Özel Güvenlik Hizmeti Alımı İhalesi (Tamamlandı) - Şark Özel Güvenlik LTD. ŞTİ. firması kazanmıştır.
İstanbul Gelişim Üniversitesi Özel Güvenlik Hizmeti Alımı İhalesi (Tamamlandı) - Şark Özel Güvenlik LTD. ŞTİ. firması kazanmıştır.
İstanbul Gelişim Üniversitesi Servis İhalesi (Tamamlandı)
İstanbul Gelişim Üniversitesi Kantin ve Kafeterya İhalesi (Tamamlandı)
İstanbul Gelişim Üniversitesi Notebook Bilgisayar, Microsoft Yazılım Lisansı ve Antivirüs Yazılımı Alımı İhalesi (Tamamlandı)