İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı -
Gelişim Üniversitesi
  1.   Anasayfa
  2. İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
  3. İhaleler


İhaleler


 

İstanbul Gelişim Üniversitesi İhaleleri

BT. SİSTEMLERİ DONANIM, YAZILIM VE LOGLAMA ALTYAPISI İÇİN
MUHTELİF MAL SATIN ALINACAKTIR.
 
T.C.
İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ
İHALE İLANI
 
İstanbul Gelişim Üniversitesinin, “İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ BT. SİSTEMLERİ DONANIM, YAZILIM VE LOGLAMA ALTYAPISI TEDARİK ALIMI” İşi, Vakıf Yükseköğretim Kurumları İhale Yönetmeliğinin 16 ncı maddesine göre Açık İhale Usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
 
İhale kayıt numarası                         : İGÜ.2025-2026/4
 
1 - İdarenin
a) Adresi                                               : Cihangir Mahallesi Şehit Jandarma Komando Er Hakan Öner Sokak
No: 1 Avcılar – İstanbul
b) Telefon ve Faks Numarası          : (0212) 422 70 00 – (0212) 422 74 01
c) Elektronik posta adresi                 : sam@gelisim.edu.tr
 
2 - İhale Konusu Malın
a) Niteliği, türü ve miktarı                 : Mal alımı – İhale konusu mal toplam 4 kısımdan oluşmaktadır: 1. Kısım: 1 adet loglama alımı, 2. Kısım: 600 adet muhtelif microsoft lisans alımı, 3. Kısım: 2 adet sunucu alımı, 1 adet depolama ünitesi alımı, 76 adet ek donanım alımı ve 4. Kısım: 188 adet sanallaştırma lisansı alımı işidir.
 
b) Teslim Yerleri                                 : İhale konusu mallar, Cihangir Mahallesi Şehit Jandarma Komando Er Hakan Öner Sokak No: 1 Avcılar – İSTANBUL adresinde bulunan, İstanbul Gelişim Üniversitesi Bilgi İşlem Daire Başkanlığı’na teslim edilecektir.
 
c) Teslim tarihi                                    : Mal teslim tarihleri: 1. ve 2. Kısımda yer alan mallar için en geç 10 (On) Takvim Günü, 3. ve 4. Kısımda yer alan mallar için ise en geç 60 (Altmış) Takvim Günüdür.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer                                : İstanbul Gelişim Üniversitesi Rektörlük Binası (A Blok) / Cihangir Mahallesi Şehit Jandarma Komando Er Hakan Öner Sokak No: 1 Avcılar – İstanbul
b) Tarihi ve saati                                : 26.12.2025 Cuma günü, saat: 11.00
 
4 - İhaleye Katılabilme Şartları ve İstenilen Belgeler İle Yeterlik Değerlendirmesinde Uygulanacak Kriterler:
4.1. İHALEYE KATILMA ŞARTLARI VE İSTENİLEN BELGELER:
4.1.1. Mevzuatı Gereği Kayıtlı Olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya İlgili Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif Vermeye Yetkili Olduğunu Gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli İmza Beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, İdari Şartname ekinde ve standart formlar içinde yer alan “Tüzel Kişilerde Ortaklık Bilgilerine ve Yönetimdeki Görevlilere İlişkin Son Durumu Gösterir Belge” ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen Teklif Mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen Geçici Teminat.
4.1.5. Vekaleten ihaleye katılma halinde, vekil adına düzenlenmiş, ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı Vekaletname ile vekilin noter tasdikli İmza Beyannamesi,
4.1.6. İsteklinin ortak girişim olması halinde, bu Şartname ekinde yer alan standart forma uygun İş Ortaklığı Beyannamesi,
4.1.7. İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.8. Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
 
 
 
 
4.2. Ekonomik ve Mali Yeterliğe İlişkin Belgeler ve Bu Belgelerin Taşıması Gereken Kriterler:
4.2.1. BU MADDE BOŞ BIRAKILMIŞTIR.
 
4.3. Mesleki ve Teknik Yeterliğe İlişkin Belgeler ve Bu Belgelerin Taşıması Gereken Kriterler:
4.3.1. İhaleye katılacak Firma, üreticinin MPN (Microsoft Partner Network) sistemine kayıtlı ve aktif olmalıdır. İlgili dokümanlar, ihale dosyasında İdareye sunulmalıdır. [NOT: Sadece 2. Kısım teklifler için istenmektedir.]
4.3.2. Firma performans hesaplamalarını yaptığı ve üretici firmaya ait resmi performans aracının (tool) çıktılarını teklifi ile birlikte teslim etmelidir. [NOT: Sadece 3. Kısım teklifler için istenmektedir.]
4.3.3. Talep edilen ürünün, aşağıda belirtilen Teknik dokümanları içeren bir belge kaşeli ve imzalı olarak teklif ile birlikte sunulacaktır. [NOT: Sadece 3. Kısım teklifler için istenmektedir.]
Modül Kapasitesi: 64 GB
Bellek Türü: DDR4 ECC Registered (RDIMM)
Organizasyon: 2Rx4
Nominal Hız: 3200 MT/s
Efektif Çalışma Hızı (Sunucu ile): 2933 MT/s
Çip Yoğunluğu: 16Gbit
Dell Parça No: P2MYX – DIMM, 64GB, 3200, 2Rx4, 16G, DDR4, R
Modül Sayısı: İhale dokümanında belirtilecektir.
 
4.3.4. İhalenin 3. ve 4. Kısımları için teklif verecek olan İstekliler, aşağıda sayılmış olan Kalite ve Standarda ilişkin belgelere sahip olmalı ve bu belgeleri teklifleri kapsamında sunmalıdırlar:
  1. ISO 9001 : 2015 Kalite Yönetim Sistemi Standardı Belgesi,
  2. ISO 14001 : 2015 Çevre Yönetim Sistemi Standardı Belgesi,
  3. ISO 45001 : 2018 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi Standardı Belgesi,
  4. ISO / IEC 27001 : 2022 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi Standardı Belgesi,
  5. ISO 10002 : 2018 Kalite Yönetimi – Müşteri Memnuniyeti Standardı Belgesi.
4.3.5. İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği teknik şartnamede belirtilen diğer belgeler.
4.3.5.1. Bu madde boş bırakılmıştır.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1. Bu madde boş bırakılmıştır.
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale Dokümanının Görülmesi ve Satın Alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve (vergi dahil) 1.000,00.-TL (BinTürkLirası) karşılığı İstanbul Gelişim Üniversitesi Rektörlük Binası (A Blok) Satınalma Müdürlüğü / Cihangir Mahallesi Şehit Jandarma Komando Er Hakan Öner Sokak No: 1 Avcılar – İSTANBUL adresinden satın alınabilir. İhale dokümanını almak isteyenlerin, doküman bedelini, İdarenin banka hesaplarından herhangi birine
(BANKA HESAP BİLGİLERİ: Unvanı: İstanbul Gelişim Üniversitesi,
1. Hesap Bilgileri = Albaraka Türk Bankası – IBAN NO: TR68 0020 3000 0064 9934 0000 11 veya
2. Hesap Bilgileri = Vakıf Katılım Bankası – IBAN NO: TR05 0021 0000 0000 9590 0000 14); idarenin adı, isteklinin adı – unvanı, ihalenin adı ve ihale kayıt numarası belirtilerek yatırmaları gerekmektedir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar, İstanbul Gelişim Üniversitesi Rektörlük Binası (A Blok) Satınalma Müdürlüğü / Cihangir Mahallesi Şehit Jandarma Komando Er Hakan Öner Sokak No: 1 Avcılar – İSTANBUL adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, KISMİ TEKLİF verilebilecektir.
10. İstekliler, teklif ettikleri bedelin % 3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Taahhüdün sözleşme ve şartname hükümlerine uygun olarak yerine getirilmesini sağlamak amacıyla İhale üzerinde bırakılan istekliden, sözleşme yapılmasından önce, ihale bedelinin % 3’ü oranında kesin teminat alınacaktır.
12. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 30 (OTUZ) takvim günüdür.
13. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
 
14 - Diğer Hususlar:
14.1. Teklif ve ödemelerde geçerli para birimi
14.1.1. Tekliflerde geçerli para birimleri: Türk Lirası (TRY) veya ABD Doları (USD).
14.1.2. Ödemelerde geçerli para birimleri: Türk Lirası (TRY).
14.2. Bu ihale, 16 Kasım 2018 ve 30597 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan “VAKIF YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI İHALE YÖNETMELİĞİ” kapsamında yapılan bir ihale olup, söz konusu Yönetmelik hükümlerine tabidir.
14.3. Bu İhale Kapsamında, Düzenlenmeyen veya Tereddüt Konusu Olan İş ve İşlemlerde;
Vakıf Yükseköğretim Kurumları İhale Yönetmeliğinin, “Düzenlenmeyen veya tereddüt konusu olan iş ve işlemler” başlıklı, 44 üncü maddesi: “44 – (1) İhale sürecinin başlangıcından tamamlanmasına veya sona ermesine kadar bu Yönetmelikte düzenlenmeyen hususlarda ya da doğabilecek tereddütlerde, amacına ve niteliğine uygun ihale mevzuatı esasları dikkate alınır.” hükmü uyarınca, 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ile 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu esasları dikkate alınır.

İhaleye buradan ulaşabilirsiniz.



İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ YILLARA GÖRE YAPILAN İHALELER