İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı -

Taksitlendirme Seçenekleri

gelişim üniversitesi
  1.   İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
  2. İçerik


Taksitlendirme Seçenekleri


2023-2024 Aday Öğrenci Muhasebe Kayıt İşlemi
 
PEŞİN KAYIT
 
Yıllık ücretinizi tek seferde eft veya havale olarak ödeyebilirsiniz. (Okula gelmenize gerek kalmaz. Dekontunuzu miidb@gelisim.edu.tr adresine mail atmalısınız.)
Yıllık ücretinizi kredi kartı ile tek çekim yapabilirsiniz. (Okula gelmenize gerek kalmaz.)
Okuldaki VAKIFKATILIM  şubesine nakit yatırabilirsiniz. (Okula gelmeniz gerekir.)
 
TAKSİTLİ KAYIT
 
Her taksit ödemesi seçeneğinde lisans öğrencilerimiz 15.000,00 TL ön lisans öğrencilerimiz 10.000,00 TL  peşinat verdikten sonra kalan tutarı vade farksız taksitlendirebilir.
NOT: Peşinat kayıt esnasında ödenmektedir, kalan taksitler kayıt tarihinden itibaren 30 gün sonra başlamak sureti ile taksitlendirilmektedir.
 
Taksitlendirme Seçenekleri
 
Kredi Kartı POS ile Taksitlendirme (Okula Gelmeniz Gerekir) : AXESS, CARD FİNANS, HSCB, ALBARAKA, WORLD ve BONUS özellikli kredi kartlarına 9 taksit yapılabilmektedir. Kartın limitinin taksitlendirilecek tutar kadar olması gerekir.
 
Kredi Kartı Uzaktan Taksitlendirme (Okula Gelmenize gerek kalmaz) : Aday işlemleri menüsü üzerinden, peşinatınızı kredi kartı tek çekim olarak ödedikten sonra BONUS, CARD FİNANS ve WORLD özellikli limiti olan kredi kartınız ile maksimum 9 taksit şeklinde işlem yapabilirsiniz. Kartın limitinin taksitlendirilecek tutar kadar olması gerekir.
 
Eğitim Kredisi (OTS)  : Kurumumuzun VAKIF KATILIM BANKASI ile eğitim kredisi anlaşması bulunmaktadır. Üniversitemiz bünyesinde bulunan veya herhangi bir VAKIF KATILIM BANKASI şubesinde eğitim ücreti taksitlendirilebilir. 
 
 
Okul Taksit Sistemi (OTS) Nedir?
 
Öğrencilerin eğitim bedelini taksitlendirerek ödemek isteyen velilerin/yasal temsilcilerin adına açılacak hesap üzerinden, taksit vadesi geldiğinde tahsilatı yaparak eğitim kurumu hesabına aktarılmasını sağlayan sistemdir. (Öğrenci; çalışan veya işletme sahibiyse, 18 yaşını doldurmuş olması ve banka tarafından istenilen koşulları sağlaması şartıyla OTS sistemine başvuru yapabilir.)

OTS Başvurusu İçin Gerekli Evraklar:
  - Nüfus Cüzdanı
  - 3 Aylık maaş bordrosu
  - E-devletten 4A hizmet dökümü – 6 aydan uzun olan döküm temin edilmelidir.

 
Öğrenci Velisi işveren , tüccar , esnaf ise;

  - 2022 yılı kurumlar vergi beyannamesi ve 2023 yılı 2.dönem geçici vergi beyannamesi mali evrakları
  - Vergi levhası
  - Mali veri evraklarında karlılık düzeyi yeterli değil ise geliri beyan edebilecek hesap ekstresi de istenebilir.



VAKIF KATILIM HESAP AÇILIŞ

Vakıf Katılım Bankasına ait tüm şubelerden veya şubeye gitmeden “Görüntülü Görüşme” ile  hesap açılışı yapabilirsiniz.

Üniversitemize kayıt olmaya gelmeden önce Vakıf Katılım Bankası şubelerinden hesap açtırıp; hesap açılışı yaptığınız Vakıf Katılım Bankası Şubelerinden OTS başvurusu süreçlerini tamamlayabilirsiniz ya da İstanbul Gelişim Üniversitesi içerisinde bulunan Vakıf Katılım Bankası OTS Stantlarında kayıt yaptırabilirsiniz.

Kayıt yoğunluğu olacağının öngörülmesi sebebiyle bekleme sürelerinin kısaltılması açısından üniversitemize kayıt olmaya gelmeden önce Vakıf Katılım Bankası’ndan hesap açılması önem arz etmektedir.  

Vakıf Katılım Mobil Şube’yi indirerek, şubeye gitmeye gerek kalmadan, dilediğiniz yerden “Görüntülü Görüşme” ile müşteri temsilcisine bağlanarak Vakıf Katılım Bankası’nda hesap açabilirsiniz.
 
 
 
 



Görüntülü Görüşmeyle Vakıf Katılım Müşterisi Ol
Kodu okutun, şubeye gitmeden, istediğiniz yerden kısa sürede Vakıf Katılım müşterisi olun.

Görüntülü Görüşmeyle Müşteri Olma Adımları
-Uygulama marketinden Vakıf Katılım Mobil Şube'yi indirip, müşteri ol butonuna tıklayın.
-T.C. kimlik ve cep telefonu numaranızı girin.
-Cep telefonunuza gelen doğrulama kodunu girin.
-Sözleşmeleri okuyup onaylayın.
-Kişisel bilgilerinizi doldurun.
-NFC'li bir cihaza sahip iseniz yönlendirmeleri takip ederek, tarama yapılabilmesi için yeni kimlik kartınızı cihazın üst kısmına yaklaştırın
-Bir sonraki adım olan yüz tanıma için yüzünüzü ekranın ortasına yerleştirin.
-Ardından müşteri temsilcimizle görüntülü görüşmeyi başlatın.
-NFC’li bir cihaz ile görüntülü görüşmeyi başarılı bir şekilde tamamladıktan sonra geçici dijital bankacılık şifreniz cep telefonunuza SMS olarak gönderilecek olup, Vakıf Katılım Mobil Şube’den hesabınıza erişebilirsiniz.
-NFC’siz bir cihaz ile görüntülü görüşmeyi başarılı bir şekilde tamamladıysanız hesabınızın aktif hale getirilmesi için cep telefonunuza SMS olarak gönderilen IBAN numarasına başka bir bankadan kendi adınıza kayıtlı olan hesaptan para göndermeniz gerekmektedir. Geçici dijital bankacılık şifreniz cep telefonunuza SMS olarak gönderilecek olup Vakıf Katılım Mobil Şube’den hesabınıza erişebilirsiniz.

 

 
NOT: 
* Banka ödemelerinde, banka dekontuna açıklama kısmına öğrencinin adı-soyadı, T.C.K. No belirtilmelidir.
 
* Kayıt sildirilmesi halinde, “kayıt sildirilen döneme ait ücretin %25’i alınır.” (MADDE 30)
* Kayıt dondurulması halinde, “dondurulan dönemlere ait öğretim ücretinin %20’si ödenmek zorundadır.” (MADDE 29/4)

 

HAVALE ve EFT İÇİN HESAP NUMARALARI
Ödemede öğrencinin Adı-Soyadı  ,T.C. Kimlik No belirtilmelidir.
Student Name-Surname, Student Number must be added.
Ünvan Banka IBAN NO
İstanbul Gelişim Üniversitesi Albarakatürk TR68 0020 3000 0064 9934 0000 11
İstanbul Gelişim Üniversitesi Finansbank TR40 0011 1000 0000 0030 1941 42
İstanbul Gelişim Üniversitesi Yapıkredi Bankası TR93 0006 7010 0000 0084 6356 77
İstanbul Gelişim Üniversitesi Vakıf Katılım TR86 0021 0000 0000 9590 0000 11
 
İstanbul Gelişim Üniversitesi (USD) Vakıf Katılım  TR64 0021 0000 0000 9590 0001 16